show chef

קייטרינג לאירועים: איך להוביל את העסק שלך להצלחה?

בארץ תחום הקייטרינג רק צובר תאוצה, כך שמלבד שירותי קייטרינג ממוקדים, גם נמצא לא מעט מסעדות שפולשות לתחום, משמע התחרות אכן גדולה, אך עדיין יש מקום לאינספור נותני שירות. אי לכך לצד הצורך להתבלט בהיבט הקולינרי, גם קיים הצורך להתבלט מבחינה שיווקית, ופה למדיה הדיגיטלית יש מקום של כבוד, כאשר ערוץ יוטיוב מהווה נדבך מהותי, ולו כי הוא מאפשר להעביר את המהות של העסק בצורה רלוונטית – מעמיקה ומעוררת תיאבון, ובו זמנית הוא מסייע להגיע לקהל יעד ממוקד ולהוות חלון לאתר של בית העסק.

לאכול עם העיניים

לא בכדי קיים המשפט "לאכול עם העיניים", וזאת כי הקייטרינג הוא בהחלט תחום שמושתת על נראות. אנשים בוחנים את המנה לפני שהם טועמים, מתייחסים לצילחות, לשילוב המרכיבים, ליצירתיות ובאופן כללי לתחושה שהמראה הכללי מייצר, כאשר בו זמנית התחום עצמו מושך הרבה עניין – אנשים תמיד שמחים לקבל הדרכה מצולמת, לצפות בצוות המטבח בעת ההכנות, לראות בלייב כיצד הצוות מתמקם ומעניק שירות וכדומה. לאור הדברים יוטיוב (מנוע החיפוש הגדול ביותר לאחר גוגל) מהווה יעד אידאלי – יעד שבו ניתן להעלות אינספור סרטונים ממוקדים שעושים את העבודה. כיצד אם כן לקדם את ערוץ היוטיוב שלך בצורה נכונה? להלן מספר טיפים:

טיפים קולינריים

  • ראשית נציין שמטרת העל היא להגדיל את מספר התוויות, וזאת מבצעים באמצעות צבירה של עוקבים, אותם יוטיוב מפנה לסרטונים שמחכים בערוץ הבית. בכדי להגיע לידי כך חשוב להשקיע רבות בסרטון ואף מומלץ בתחילתו לבקש מהצופים להירשם לערוץ (וללחוץ על סימן הפעמון), בו מחכים מגוון תכנים נוספים.
  • בתום הסרט הכינו מסך סיום שמקשר ישירות לערוץ האישי.
  • בפינה של הסרטון ניתן להטמיע "כפתור הרשמה" ויזואלי, עליו אומנם לא אפשרי ללחוץ, אך הוא כן מייצר אצל הצופה את הרצון להשלים את המשימה.
  • חשוב ביותר להזין באופן תדיר תכנים חדשים לאתר, לפחות פעם בשבוע, כך שהצופים ישמרו על רציפות ולא יתאדו. עם זאת חשוב לזכור שאיכות גוברת על איכות.

קייטרינג לאירועים- איך להוביל את העסק שלך להצלחה

  • יצרו טיזר שרומז על הסרטון הבא באמצעות יצירת פוסט וסטוריס (אופציה יחסית חדשה).
  • השתדלו לייצר שיח – הציפו שאלות והגיבו לתגובות.
  • היעזרו בקישורים חיצוניים והפיצו אותם במגוון יעדים דיגיטליים משלימים, קרי האתר של הקייטרינג, עמוד הבית בפייסבוק, קבוצות שעוסקות בתחום (בפייסבוק), חתימה של דואר אלקטרוני וכדומה.
  • הוסיפו לסרטונים מילות מפתח (בדומה לגוגל גם יוטיוב נעזרת בהם).

טעם של עוד

כשמרכיבים מנה חדשה שואבים השראה ממגוון מקורות, וגם כשמבקשים לשווק קייטרינג צריך לפעול בכמה מישורים, אם כי חשוב להתמקד באלו שמתאימים ולהקפיד על המינון. כך למשל לצד שיווק ביוטיוב, גם נכון לשווק בקבוצות יעד בפייסבוק, ליצור קבוצת דיוור במייל, לפרסם תמונות מעוררות תיאבון באינסטגרם וכדומה.

נגישות
גלילה לראש העמוד