מתכון לפנקייק חלבון ב-10 דק

מסיימים אימון ובא לכם להתפנק מבלי להעמיס בקלוריות? המתכון הבא הוא בדיוק בשבילכם!

פנקייק חלבון: טעים, בריא ולא משמין

כמה מאיתנו מסיימים אימון ומתלבטים מה לאכול? ובכן, לא מעט. לצערנו, אנו לעיתים מחליטים לחרוג מהדיאטה הקבועה ולפנק את עצמנו בארוחה גדולה אשר גם גורמת לתחושה של עומס וגם גורמת לעלייה לא מועטה במשקל. לכן, ניתן לראות זינוק במספר הרכישות של אבקות חלבון אשר מאפשרות לספק לגוף את החלבון הדרוש לו לצורך בניית השריר, לרוב בצורה של שייק. אולם, אם גם לכם נמאס מהשייקים ואתם מחפשים אוכל מזין, טעים ובריאותי – הכירו את פנקייק החלבון אשר כובש את לבבות הישראלים, ולא בכדי. מדובר במתכון קל ופשוט אותו ניתן להכין תוך 10 דקות בלבד, עם אבקת חלבון מתאימה עבורכם. אז כיצד מכינים? להלן הפרטים.

מתכון לפנקייק חלבון ב- 10 דק

פנקייק חלבון ב 10 דק' – לגזור ולשמור

המצרכים בעבור המתכון: 2 ביצים, 60 גרם של שיבולת שועל, כף אבקת חלבון, חצי כוס חלב (אפשר גם רגיל או סויה), מעט מלח ולהוסיף כפית אבקת אפייה. בעבור התוספות מעל הפנקייק, ניתן להשתמש בפירות טריים כמו תותים ובננות וכן להוסיף אגוזים או גרנולה וזרעי צ'יה, ע"פ טעמכם האישי. אל תשכחו לרכוש מראש ממרח בריאותי כמו חמאת בוטנים אורגנית אשר משדרגת באופן משמעותי את המתכון.

אופן הכנה: את כל המרכיבים היבשים מערבבים היטב בתוך קערה. לאחר מכן מוסיפים את שאר המרכיבים, ומערבבים היטב באמצעות כף או מטרפה. במקביל מחממים את המחבת המשומנת שלכם (עדיף להשתמש בספריי שמן כדי לשלוט על הכמות) ולשפוך את הבלילה. במידה ויש לכם רינג קטן בבית, תוכלו להיעזר בו לצורך יצירת פנקייק מושלם. לאחר שהבלילה מוכנה – בדרך כלל תוך שלוש דקות, הופכים את הפנקייק עד להזהבה, מוציאים את הפנקייק לצלחת, מוסיפים את התוספות ובתאבון!

פנקייק מושלם לאחר אימון

מדובר במתכון פשוט אותו כל אחד יכול להכין, גם אם אין לכם ידע קודם בבישול. מומלץ לתרגל את המתכון מספר פעמיים עד שתגיעו לתוצאה מושלמת. מדובר בפנקייק עם ערך קלורי נמוך, אך בעל השפעות בריאותיות משמעותיות. את החלבון ניתן לבחור כאמור ע"פ טעמכם האישי, אולם חשוב לבצע רכישה של אבקת חלבון דרך חברה מקצועית בלבד אשר לה המלצות בתחום. אבקות חלבון ניתן לרכוש במגוון רחב של טעמים, ולכן אל תהססו לבחון מספר אבקות בטעמים שונים, עד לטעם המושלם. זכרו כי בסופו של דבר אחרי אימון אנחנו צריכים להעניק לגוף שלנו אנרגיה וחלבון, ולכן מדובר בארוחה מושלמת – גם ליום וגם כארוחת בוקר מפנקת לפני תחילת האימון. שיהיה בתאבון, ואל תשכחו לצלם ולשלוח לחברים!

כדאי לקרוא: איך לשדרג את הארוחה עם קינוחים בריאים ומתוקים?

השארת תגובה