איך לבחור ספק אינטרנט למסעדות ובתי קפה?

ספק אינטרנט למסעדות ובתי קפה

כיום, חיבור לרשת האינטרנט הוא דבר סטנדרטי לגמרי במסעדות ובבתי קפה. כאשר אורחים ממתינים למנה שהזמינו או לחברים שאמורים להגיע, הם פעמים רבות בודקים בינתיים את הטלפון הסלולארי. יש גם מי שמגיעים לבית הקפה בכדי לעבוד מהלפטופ. במקרים כאלה ואחרים, האורחים זקוקים לחיבור אינטרנט אלחוטי טוב ואיכותי. בכול מקרה, גם צוות המקום זקוק לחיבור לאינטרנט. כך תבחרו את הספק המתאים:

איסוף מידע

ראשית, יש לאסוף מידע על מה שזמין בתחום החיבור לאינטרנט כיום, אשר רלוונטי מבחינתכם לתהליך הבחירה. בדקו אילו חבילות זמינות אצל הספקים הבולטים. לשם ההמחשה, ספק אינטרנט Itc מציע חבילות מגוונות, גם לעסקים. כמו כן, אספו מידע והבינו באופן ראשוני, לגבי כול מושג שאולי לא ברור לכם, טכני ואחר.

תוספים שימושיים

לספקי אינטרנט שונים יש גם שירותים משלימים שעשויים לעניין אתכם. אלה יכולים להיות שירותים משלימים ספציפית עבור השימוש באינטרנט או עבור דברים אחרים כמו אתר של המסעדה או בית הקפה. לשם ההמחשה – ספק itc משווק שירותי עזר כאלה, כולל אפיון, תכנון, התקנה והתאמה של רשת WiFi וכן IPVPN ושרות אנטי DDoS. אמנם לא חייבים לרכוש את כול השירותים האלה מאותו ספק, אבל עשויים להיות לכך יתרונות מסוימים. למשל, שהספק כבר מיומן בחיבור ותפעול כול השירותים האלה ביחד ושהעבודה היא מול פחות ספקים.

הגדרת דרישות

עם הבנה בסיסית זו בתחום ובמה שזמין בו, יש להגדיר כעת דרישות קונקרטיות מחיבור האינטרנט שלכם. מה קצב התעבורה שדרוש לכם? אילו דרישות יש לכם מהתמיכה הטכנית? וכדומה. כדאי בהגדרת הדרישות לכוון למקסימום שיידרש לכם להערכתם ולא לחסוך בנדון. אצל העובדים שלכם, חיבור חלש מדי יתבטא בפגיעה קבועה בפרודוקטיביות. אצל הלקוחות, הוא יתבטא בפגיעה מתמשכת במוניטין שלכם ואולי אף באיבוד לקוחות (חוזרים וגם חדשים). מיותר להגיע למצב כזה. כמו כן, עלויות החיבור לאינטרנט במילא לא גבוהות, בעוד שהתועלת ממנו גדולה ביותר. כך שגם ההפרש בין עלויות החבילות השונות, לא גדול במיוחד.

התמקדות בספקים המתאימים

בשלב הבא, יש להתמקד בספקים שנראים לכם מתאימים ביותר, בכדי לבחור בניהם. תוכלו להגיע לרשימה מצומצמת זו, קודם כול על ידי הוצאה מהתמונה של הספקים שבוודאות נראים לכם לא מתאימים. אלה יכולים להיות ספקים ששמעתם עליהם ביקורות שליליות מאנשים שאמינים בעיניכם. אלה יכולים להיות ספקים שפשוט לא מציעים את מה שאתם מחפשים. אלה עשויים להיות גם ספקים שפשוט עולות לגביהם נורות אדומות מסוגים שונים (כמו שאומרים, אם יש ספק אין ספק). לבסוף, תישארו עם רשימה של 2-3 ספקים איכותיים, מהם אתם מחפשים את המתאים לכם ביותר.

השוואה, בחירה וניסיון

כעת, צריכים לבצע בדיקת עומק לגבי הספקים השונים, להשוות ביניהם ולבחור. לשם בדיקת העומק, תוכלו לבצע חיפוש נרחב יותר ברשת האינטרנט. שימו לב לביקורות שונות עם הספקים, תוך כדי לקיחתן בעירבון מוגבל. זאת, מאחר שיש כידוע ביקורות לא אובייקטיביות, ממגוון סיבות. תוכלו למצוא ביקורות כאלה בין השאר ברשתות החברתיות. מאחר שמדובר בחיבור אינטרנט לצרכים עסקיים ובכזה אשר ישרת גם לקוחות, חשוב מאוד למצוא לבסוף ספק אמין. עדיף ספק שפחות מתאים לכם מבחינות אחרות, אפילו מחיר ובלבד שהוא יהיה אמין.

לסיכום

בעזרת צעדים אלה, תוכלו לקצר את תהליך הבחירה ולהתמקד בספק אשר מתאים לכם ביותר. תוכלו תמיד לעבור ספק וכיום מדובר בתהליך קל יחסית. עם זאת, מוטב מההתחלה לעשות עבודת חיפוש יסודית ולבחור היטב.

השארת תגובה